Teraz jest 2021-01-18, 20:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-02-05, 11:42 
Offline

Dołączył(a): 2014-09-16, 19:09
Posty: 86
w pażdzierniku kupilam laptopa Lenovo N 500...juz po pierwszym miesiacu bylo cos z nim nie tak, tzn nie czytal mi plyt...oddalam na gwarancje, po oddaniu bylo ok....minely 2 kolejne miesiace i znowu cos- nie moglam odtwarzac dzwiekow...wyskakiwal mi blad,ze nie mam sterownikow, ktore mialam...oddalam na serwil i mi to tez naprawili...teraz znowu cos! klawiatura nie jest zalana ani nie jest na nia nic rozsypane, a cos dziwnego sie dzieje- aby wcisnac literke K musze sie sporo natrudzic no i jak chce zrobic znak zapytania, to tez zamiast ?, czesto nie lapie mi czegos i wskakuje zamiast tego taki znak / . Jestem pewna,ze niczym go nie zalalam i nie pokryszlam...dlatego mam pytanie...czy ta usterka podlega reklamacji? czy mi to uznaja? czy pomoze sprezone powietrze? czy nie probowac?? pomocy!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2015-02-05, 12:39 
Offline

Dołączył(a): 2014-07-30, 16:26
Posty: 90
Na Twoim miejscu nawet bym nie czekała tylko zaniosła komputer do serwisu. Widziałam, że ten http://www.alldatarecovery.pl/usuwanie- ... -twardych/ świadczy wiele bardzo wartościowych usług. Może beda mogli Ci jakoś pomóc. Bo na własną ręke chyba nie ma sensu nic naprawiac, bo mozesz sobie tylko zaszkodzić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2015-12-22, 14:48 
Offline

Dołączył(a): 2015-03-02, 14:33
Posty: 114
Skoro jest na gwarancji to nie do serwisu, tylko na gwarancję, bo inaczej ją stracisz, jak dalej będzie coś nie tak, to spróbuj się dogadać na zwrot pieniędzy;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2019-07-05, 11:50 
Offline

Dołączył(a): 2014-09-09, 10:33
Posty: 56
Lokalizacja: Poznań
Nigdy samemu nic nie warto robić pod względem fizycznym. Jakiekolwiek rozkręcenie tego laptopa, to utrata gwarancji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2019-10-18, 08:49 
Offline

Dołączył(a): 2019-10-18, 08:38
Posty: 3
A co sądzicie o zakupie nowego Asusa> nigdy nie miałam komputera tej fiirmy, a mój znajomy bardzo mi ją poleca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2020-06-16, 12:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2020-06-16, 12:12
Posty: 3
Lokalizacja: Kraków
Miałeś widać wyjątkowego pecha. ja ostatnio kupowałam komputer poleasingowy i jestem z niego mega zadowolona!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2020-08-13, 10:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2020-08-13, 09:23
Posty: 3
Lokalizacja: Sulejówek
Jeśli kupować laptopa, to tylko tam, gdzie jest dobry customer service :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2020-10-09, 13:34 
Offline

Dołączył(a): 2020-10-08, 13:18
Posty: 4
Najlepiej kupić sobie jakiś nowy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2020-11-26, 17:57 
Offline

Dołączył(a): 2020-11-26, 14:51
Posty: 4
Oddaj go na gwarancji. To powinno rozwiązać sprawę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 2.2.09.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46/1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.